فدراسیون فوتبال: جلوی دوربین بازی نمی‌کنیم
نوشته شده توسط : ipxrxt
فوتبال ایران

با تصمیم فدراسیون فوتبال ایران، هیچ کدام از باری های هفته دوم لیگ برتر فوتبال از تلویزیون پخش نخواهد شد.

فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد دوربین‌های تلویزیون دولتی ایران حق ندارند از هفته دوم مسابقات لیگ برتر ایران تصویربرداری کنند.

براساس تصمیم هیات رییسه فدراسیون فوتبال، در صورت ورود دوربین‌های تلویزیون ایران به ورزشگاه‌ها، داور تا زمان حضور آنها بازی را آغاز نخواهد کرد.

در هفته اول بازی‌های لیگ برتر، با وجود اینکه از قبل اعلام شده بود که بازی‌ها از تلویزیون پخش نخواهد شد، مسابقات پرسپولیس و استقلال به صورت مستقیم پخش شد.

هادی آیت‌اللهی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، در گفتگویی با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره احتمال بروز اتفاقی مشابه در هفته دوم گفته است: "دوربین‌های تلویزیونی تحت هیچ شرایطی نباید به ورزشگاه‌ها راه داده شوند، و اگر هم این اتفاق بیفتد، داور مسابقه تا زمانی که دوربین در استادیوم باشد، اجازه ندارد بازی را آغاز کند. در عین حال باز هم اعلام می‌کنیم با اینکه چنین تصمیمی را گرفته‌ایم، همچنان آماده هستیم تا با صدا و سیما مذاکره کنیم."

فدارسیون فوتبال تلاش کرده با صدا و سیما به توافق برسد. اما تلویزیون ایران حاضر نیست قیمت پیشنهادی فدراسیون فوتبال را بپذیرد.

علی کفاشیان در این باره گفته است: "به‌نظر می‌رسد صدا و سیما علاقه‌ای ندارد در خصوص افزایش حق پخش تلویزیونی با فدراسیون فوتبال تعاملی داشته باشد و می‌خواهد مبلغ حق پخش تلویزیونی را در حد فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر نگه دارد."

در هفته اول لیگ برتر، پس از آنکه فدراسیون فوتبال و تلویزیون ایران نتوانستند بر سر رقم حق پخش تلویزیونی به توافقی دست پیدا کنند، مسابقات با پادرمیانی وزارت ورزش از تلویزیون پخش شد. اما ظاهرا این بار فشار وزارت ورزش هم باعث کوتاه آمدن فدراسیون فوتبال نخواهد شد.

هادی آیت‌اللهی گفته است: "وزارت ورزش و جوانان و برخی نهادهای دیگر در جریان این موضوع هستند. به هر حال حقوق فوتبال باید داده شود، الان بحث فوتبال ملی و باشگاهی ما مطرح است. ما باید بتوانیم هزینه سنگین باشگاه‌ها و تیم‌های ملی را بپردازیم تا آنها به خوبی خودشان را برای مسابقه‌های بین‌المللی آماده کنند."

هفته دوم لیگ برتر ایران سه شنبه ۳ مرداد با بازی راه آهن و گهر زاگرس آغاز خواهد شد و در همین روز پرسپولیس میزبان فجرسپاسی شیراز خواهد بود.





:: برچسب‌ها: سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: