5 نظامی ناتو در افغانستان كشته شدند
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری فرانسه از كابل به نقل از ایساف،‌ جهار نفر از این افراد روز یكشنبه براثر انفجار دو بمب كنار جاده ای در شرق و جنوب افغانستان كشته شدند و همقطار دیگرشان نیز روز شنبه در شرق افغانستان براثر حمله مردان مسلح جان باخت.

طبق شیوه و سیاست معمول نیروهای ایساف،‌ در بیانیه ای كه این نیرو منتشر كرده است ،‌ ملیت نظامیان كشته شده و جزییات بیشتر در خصوص این وقایع منتشر نشده است.

بر اساس اطلاعات منتشره با كشته شدن این افراد‌،‌ تعداد نظامیان جان باخته این ائتلاف نظامی به فرماندهی آمریكا در سال جاری میلادی به افزون بر 250 نفر رسید.

مقام های افغانستان روز یكشنبه اعلام كردند،‌ در دو روز گذشته نیروهای شبه نظامی طالبان پنج غیر نظامی را به جرم همكاری با نیروهای ناتو در نزدیكی كابل اعدام كردند.

بنابر اعلام دفتر استانداری استان وردك،‌ شبه نظامیان طالبان شش شهروند افغان را كه از سركارشان در یك پایگاه ناتو در استان وردك در جنوب كابل به منازلشان باز می گشتند،‌ دستگیر و با بستن دستانشان به آنها شلیك و اجسادشان را روی جاده رها كردند.

استفاده از بمب های كنار جاده ای كه سلاح مورد علاقه شورشیان طالبان است،‌ موجب بالا رفتن آمار سنگین تلفات نیروهای خارجی افغانستان در ماه جاری میلادی شده است.

1682**1368**





:: برچسب‌ها: هندوستان , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: