بابادیوند: ملی پوشان تنیس روی میز با آمادگی به لندن می روند
نوشته شده توسط : ipxrxt

مهرداد بابادیوند روزیكشنبه پیش از عزیمت تیم 2 نفره پینگ پنگ ایران به بازی های المپیك درباره تازه ترین وضعیت این بازیكنان افزود: هر2 بازیكن اعزامی به این رقابت ها آمادگی در حد مطلوب و خیلی خوب دارند و ما به این تیم بیش از تیم های دیگر امیدواریم.

وی درخصوص اردوها و دیدارهای تداركاتی این 2 بازیكن نیز اظهارداشت:عالمیان در آخرین اردو دراتریش با بهترین بازیكنان اروپا تمرینات خوبی داشت ودرمسابقه آزمایشی نیز 'مایكل میز' قهرمان سوم جهان را شكست داد.

مربی تیم ملی تنیس روی میزادامه داد: پس از این مسابقه ها به وی استراحت دادیم و فشار تمرینات را كم كردیم و در مسابقه های باشگاهی نیز كمتر بازی كرد تا برای بازی های المپیك آماده تر باشد.

بابادیوند بابیان اینكه عالمیان تمامی برنامه هایی كه به او داده بودیم رابه خوبی پشت سر گذاشته است،ادامه داد: نوشاد به لحاظ روحی و ذهنی درحال حاضر شرایط خوبی دارد و خستگی اش به دلیل مسابقه های متعدد و اردو ها دررفته و آماده است.

به گفته وی اگرشانس با عالمیان یار باشد و وی باقرعه مناسبی روبرو شود، به جمع 16 نفر صعود می كند.

به اعتقاد وی البته هیچ حریفی درالمپیك ضعیف نیست تمامی ورزشكارانی كه توانسته اند به این بازی ها راه پیدا كنند قوی بوده و به طور حتم برای این رقابت ها برنامه دارند.

وی گفت: به هرحال ماامیدواریم عالمیان باعبور ازاین مرحله و راهیابی به مرحله یك هشتم نهایی طلسم عدم موفقیت ما در 4 دوره قبلی را بشكند كه یك موفقیت بزرگ است.

وی معتقد است عالمیان 2 المپیك دیگر نیز می تواند برای ایران به میدان برود و ما نباید در اولین حضورش فشار زیادی به این بازیكن كه سن كمی نیز دارد وارد كنیم.

مربی تیم ملی پینگ پنگ ایران گفت:عالمیان طرزتفكر عجیبی دارد ومعتقد است مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نیست و می تواند مقابل قهرمان جهان نیز پیروز شود و این خود یك امتیاز است كه این بازیكن آن را دارد.

بابادیوند درباره تداركات ندا شهسواری نیز تصریح كرد: وی در مسابقات كاپ آسیا كره جنوبی شركت كرد و سپس با بازیكنان مجارستانی كه سبك های مختلف از جمله دفاعی، كنترلی و حمله ای داشتند اردوی مشترك برگزار كرد.

معتقدم این بازیكن شانسی برای كسب مدال وصعود به رده های بالایی ندارد. هرچند كسب سهمیه برای پینگ پنگ بانوان بسیارارزنده و ارزشمند بود.

ملی پوشان تیم تنیس روی میز ایران بامداد فردا به لندن عزیمت خواهد كرد.

ورزشی.**9144**1590





:: برچسب‌ها: بهار , سگ , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: