مرفاوی: نام ها در فوتبال نتیجه نمی گیرند
نوشته شده توسط : ipxrxt

'عبدالصمد مرفاوی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم استقلال، امسال شرایط مناسبی دارد و با حفظ اكثر بازیكنان فصل گذشته و جذب چند بازیكن با تجربه دیگر به خوب یارگیری كرده است.

وی ادامه داد: به جز 'آندرانیك تیموریان' سایر نفراتی كه از جمع آبی پوشان جدا شده اند در فصل گذشته كمتر به عنوان بازیكن اصلی در مسابقات حضور داشتند و این موضوع از نظر فنی در تیم استقلال تاثیرگذار نیست.

سرمربی اسبق تیم استقلال با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب آبی پوشان در برهه كنونی، اظهار داشت: البته باید این موضوع را در نظر بگیریم كه دیگر تیم های لیگ برتر نیز بیكار ننشسته اند و تلاش زیادی برای كسب نتایج مطلوب در لیگ برتر می كنند.

مرفاوی از تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراكتورسازی به عنوان مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال نام برد و افزود: من نیز همانند دیگر استقلالی ها خواهان قهرمانی آبی پوشان در رقابت های پیش رو هستم.

وی ادامه داد: با توجه به اینكه امسال 4 تیم از لیگ برتر سقوط می كنند، تیم ها با قدرت بیشتری در رقابت ها شركت كرده و مسابقات دشوارتر خواهد بود، از این رو آبی پوشان برای قهرمانی در لیگ برتر نباید هیچ حریفی را دست كم بگیرند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص نخستین حریف آبی پوشان در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: آلومینیوم هرمزگان كه نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می كند با تمام وجود رو در روی استقلال صف آرایی خواهد كرد و حریف آسانی برای آبی پوشان نخواهد بود.

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 22 روز جمعه در نخستین دیدار خود در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان است.

ورزشی. ** 7537 ** 1589





:: برچسب‌ها: سگ , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: