تیم ایران با بازیكنان جوان گام به رقابتهای جهانی گذاشته است
نوشته شده توسط : ipxrxt

'حسن رستمی' روز سه شنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال ناشنوایان ایران در آنكارا به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: خوشبختانه هماهنگی های لازم بین بازیكنان وجود دارد و كادر فنی تیم از این نظر با مشكلی خاصی در این رقابتها مواجه نیست.

وی گفت:‌ در این تیم تنها دو بازیكن كه در بازیهای المپیك ناشنوایان ایتالیا حضور داشتند در تركیب قرار دارند و بقیه بازیكنان از لیگ برتر ناشنوایان انتخاب شده اند.

رستمی اضافه كرد: دلیل حضور این دو بازیكن قدیمی نیز به این خاطر است كه آنان بتوانند با تجارب ارزشمند خود بازیكنان جوان را در زمین هدایت و رهبری كنند.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان كشورمان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ملی پوشان فوتبال ناشنوای ایران برای حضور در این مسابقات سه مرحله اردوی فشرده را در تهران پشت سرگذاشتند و با توجه به زمان كمی كه در اختیار داشتیم توانستیم بازیكنان را برای این رقابت جهانی آماده كنیم.

گفتنی است تیم ایران در این دوره از مسابقات با تیم های ونزوئلا روسیه و اوكراین همگروه است و اولین دیدار تیم ایران بعدازظهر امروز برابر ونزوئلا خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان ایران در خصوص حریف تیم ایران در بازی امروز یادآور شد: آشنایی ما از حریف نسبی است و امیدوارم بتوانیم در اولین بازی سربلند خارج شویم.

رستمی به وضعیت تیم های روسیه و اوكراین دیگر تیم های حاضر در گروه ایران نیز اشاره كرد و گفت: روسیه عنوان قهرمانی بازیهای المپیك دوره قبل را در اختیار خود دارد و از بازیكنان خلاق و ارزشمندی برخوردار است.

وی ادامه داد: به طور حتم در این بازی، برنامه و تاكتیك های خاصی را در زمین پیاده خواهیم كرد تا بتوانیم با بهترین نتیجه زمین بازی را ترك كنیم.

رستمی در باره تیم اوكراین هم گفت: این تیم نیز حریف قدری برای ما خواهد بود چرا كه اوكراین نایب قهرمان دوره گذشته بازیهای المپیك ناشنوایان است و بازیكنان این تیم از شرایط خوبی برخوردارند.

وی خاطرنشان كرد: ما بدون توجه به عناوینی كه حریفان ما در رقابتهای گذشته بدست آورده اند در این رقابتها حاضر خواهیم شد و انشاا... با بهترین نتیجه نیز این بازیها را به پایان خواهیم رساند.

گفتنی است دومین و سومین دیدار تیم ایران به ترتیب در روزهای پنجشنبه و شنبه (29 و 31 تیرماه) مقابل تیم های اوكراین و روسیه خواهد بود.

در دومین دوره مسابقه های فوتبال ناشنوایان جهان 16 تیم در چهار گروه با یكدیگر به رقابت می پردازند.

تركیه (میزبان مسابقات)، آلمان، كره جنوبی، آمریكا، ژاپن، ازبكستان، اسپانیا، مصر، ونزوئلا، اوكراین، روسیه، فرانسه، یونان، تایلند و برزیل دیگر تیم های حاضر دراین مسابقات هستند.

خاورم**1597 ** 230





:: برچسب‌ها: آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: