احمدی نژاد سالگرد استقلال ونزوئلا را به چاوز تبریك گفت
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، در پیام احمدی نژاد آمده است: برادر گرامی، جناب آقای هوگو چاوز رافائل فریاس رییس‌جمهوری بولیواری ونزوئلا، مایلم صمیمانه‌ترین تبریكات خود را به مناسبت فرا رسیدن سالگرد استقلال ونزوئلا به جنابعالی، دولت و ملت آن كشور ابراز نمایم.

در ادامه این پیام افزوده شده است: بی‌تردید، پیروزی ملت ونزوئلا در كسب استقلال، در راستای تحقق آرمان‌های ملت‌های ستمدیده آمریكای لاتین و موجب خوشحالی تمامی جویندگان آزادی در سراسر جهان می‌باشد.

احمدی نژاد افزوده است: با عنایت به اینكه تمركز بر همكاری‌های جنوب – جنوب از اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، تقویت و تحكیم روابط دوجانبه و تبدیل آن به عنوان الگویی از همكاری‌های جنوب – جنوب برای سایر كشورها، از اهداف مدون ما می‌باشد. از این‌رو، ایجاد اتحادیه‌های استراتژیك چند جانبه با دیگر كشورهای جنوب، می‌تواند فصل جدیدی از همكاری‌های همگانی را در عرصه بین‌المللی به نمایش گذارد.

وی ابراز امیدواری كرده است: با مساعی مشترك، بیش از پیش شاهد تداوم و گسترش مناسبات برادرانه و استراتژیك میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا در راستای تأمین منافع دو ملت انقلابی در تمامی زمینه‌ها باشیم.

وی در این پیام تاكید كرده است: حمایت و پشتیبانی كشورهای دوست و برادر از یكدیگر در برابر چالش‌ها و موانع ایجاد شده توسط مستكبران در مسیر پیشرفت ملت‌های آزاده، مطمئناً بسیار ارزشمند است.

رییس جمهوری ایران ضمن آرزوی موفقیت برای چاوز و همچنین تعمیق روزافزون پیوندهای دوستی میان دو ملت بزرگ، از خداوند متعال، سلامتی كامل وی و بهروزی و سرافرازی دولت و ملت شریف ونزوئلا را مسألت داشته است.

**1532**1368**





:: برچسب‌ها: واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: