بیمارستان 220 تختخوابی سراب تا پایان سال تكمیل می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

محمدجعفر علیزاده روز یكشنبه در بازدید از بیمارستان در حال احداث این شهرستان با اعلام اینكه این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیكی دارد، گفت: برای اجرای آن تاكنون 20 میلیارد ریال هزینه شده و در سالجاری نیز 40 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینكه بیمارستان جدید سراب در زمره طرح های ماندگار دولت قرار گرفته است، اظهاركرد: برای تكمیل این پروژه 150 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

علیزاده ادامه داد: این بیمارستان از مصوبات سفر اول هیات دولت به آذربایجان شرقی است كه در زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع و در 14 بخش درمانی در چهار طبقه در حال اجراست.

وی پیشرفت كار را بر اساس برنامه زمانبدی شده مناسب دانست و ابراز امیدواری كرد با تجهیز به موقع وزارت بهداشت و درمان تا نیمه اول سال آینده پروژه به بهره برداری برسد.

علیزاده در ادامه با اشاره به پیشرفت 86 درصدی بیمارستان 32 تختخوابی قره آغاج شهرستان چاراویماق، گفت: محوطه سازی این پروژه در برنامه احداث لحاظ نشده بود كه نیاز به تخصیص اعتبارات جدید دارد.

وی اظهارامیدواری كرد این پروژه در دهه فجر سالجاری به بهره برداری برسد.

مسعود سعادتی، فرماندارشهرستان سراب نیز با اشاره به مشكل بیماران دیالیزی و كمبود فضای لازم در بیمارستان فعلی خواستار احداث ساختمان مجزا برای ایجاد و راه اندازی بخش دیالیز در این بیمارستان شد.

مهناز بهمنی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز از كوتاه بودن ارتفاع سنگ های داخل بخش ها و نامناسب بودن نوع رنگ و نحوه چینش آنها و همچنین نمای پیش بینی شده در نقشه احداثی انتقاد كرد و خواستار اصلاح این موارد شد.

7224/587/ 3404





:: برچسب‌ها: چشم انداز , سان فرانسیسکو , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: