دبیر هشتمین جشنواره پویانمایی تهران معرفی شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از كانون پرورش فكری، در این حكم مدیر عامل كانون ضمن بیان انتظارهای خود از دبیر جشنواره عنوان كرده است كه این انتصاب به پیشنهاد معاون تولید و با توجه به تجربه و سوابق وی در برنامه‌ریزی و هدایت جشنواره‌های پویانمایی كانون در هفت دوره گذشته صورت گرفته است.

بر همین اساس تلاش برای سوق دادن سمت و سوی جشنواره در مسیر رشد و حمایت از استعدادهای جوان و هنر پویانمایی كشور با توجه به اهمیت نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از تولید ملی، توجه و حمایت از آثار دانشجویی و نیز تولیداتی كه با مضامین و درون‌مایه‌های مذهبی ساخته می‌شود و تلاش برای حضور بهترین‌های پویانمایی جهان با این تاكید كه پیام‌های این آثار با فرهنگ ایران اسلامی هماهنگی داشته باشد، از جمله انتظارهای مدیرعامل كانون از دبیر جشنواره پویانمایی عنوان شده است.

رضایی همچنین در این حكم از كریمی صارمی خواسته كه در تعامل با شركت كنندگان در جشنواره موانع حضور جهانی پویانمایی ایران و راهكارهای گسترش این حضور را بررسی كند.

همچنین پیوند جشنواره با مراكز فرهنگی، هنری كانون پرورش فكری در شهرستان‌ها از طریق برپایی كارگاه‌های آموزشی و نیز پخش و نمایش گزیده‌ای از آثار جشنواره در شهرستان‌ها نیز مورد تاكید مدیرعامل كانون قرار گرفته است.

سید صادق رضایی در پایان این حكم با تاكید بر ضرورت برگزاری شایسته این رویداد مهم فرهنگی، هنری و پاسداشت فرهنگ و هنر اسلامی، خواستار بهره‌گیری از حمایت‌های مادی و معنوی نهادها و سازمان‌های فرهنگی، هنری به منظور تقویت مشاركت‌های اجتماعی در جشنواره شده است.

هشتمین جشنواره دوسالانه‌ پویانمایی تهران بر اساس تقویم همیشگی خود قرار است اسفند امسال در تهران برگزار شود.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: آلمان , نیویورک شهرستان , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: